Gå til innhold

Jordmora i svangerskapsperm!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jordmora mi gått ut i perm, å har altså ingen jm å gå t.. så fra nå av så vil kontrollene fåregå hos lege!! ikke spesielt gla for de da men..

hva synest dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best å gå til jm..Føles litt rruggere på en måte.

Men det kan jo være fordi legen min faktsok ikke har peiling på hva han driver med når det gjelder svangerskapskontroller.

Det er faktisk så ille at han MÅ kjenne inni meg for å kjenne hvordan babyen ligger.

Jaja..ikke så lenge igjen.

Skrevet

Off!! kan jeg kreve jm i en annen kommune? føler ikke for å gå til legen.. er liksom bare blo trykk å måle magen.. så på lab, for å ta vekten å levere urin prøve.. ferdig me d! hos jm kan jeg stille spm osv.. men men, fikk kun gått til hun i uke 12, i 24 hadde hun juleferie, å nå i 28 har hun gått i perm.. *irritert*!!

Skrevet

Men er det ikke fler jm der du bor? ev ei privat?

Selvfølgelig kan du gå til ei annen.

Jeg tror jeg ville gått til ei privat og heller betalt det lille den gangen eller to i mnden.

MEn har dere i ei jm på en helsestasjon eller noe?

Du må undersøke så se om du finner noen.

Skrevet

ja jeg får jøre de, ja er kun ei jordmor.. men er kort vei t byen 15 min, nabokommunen! så kan evt gå til privat der da..

Frister meg lite å gå til legen, som såvidt tør å vær borti magen når han skal måle!

Skrevet

Ja min jordmor er sykmeldt og kommer ikke tilbake på jobb i mitt svangerskap iallefall. Her i kommunen er heller ingen annen jordmor, og i nabokommunen er det dårlig med jordmor dekning, så der er det nok ikke mulighet å komme til. Så jeg må nok også belage meg på å kun gå til lege fremover. Har vært til jordmor kun i uke 24...jeg er førstegangs, så det er veldig kjedelig å ikke ha noen jordmor å gå til, da jeg føler at en ikke får den samme oppfølgningen med å gå til lege. Noen som vet om en kan høre om en kan få gå til kontroll med jordmor på sykehuset?

Skrevet

Vår jordmor har plutselig begynt på videreutdanning i Göteborg. Det fikk vi vite på forrige kontroll, da vi fikk en annen jordmor, og det forklarer jo hvorfor vi ikke har fått komme til hos vår de siste gangene. Synes det var veldig dumt, i og med at vi går til kontroll på abc, og håpet på at nettopp vår jordmor også skulle ta i mot den lille. Fikk vite at hun er borte hele denne uken, og siden vi har termin i dag er jo sannsynligheten absolutt tilstede for at fødselen skjer nettopp nå. Kjedelig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...