litamora Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 jeg hører hjemme på bli gravid, fjernet hormonspiral på torsdag. Legen sa at kroppen "sikkert kom i gang raskt", og på pakningsvedlegget står det at man kan bli gravid like etter at spiralen er tatt ut. Lurer på, har noen av dere brukt levonova, og i tilfelle, hvor lang tid tok det før dere ble gravide?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 kjennner en som brukte denne hormonspiralen,tok den ut og ble gravid etter 3 uker,med tvillinger.lykke til
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 ble gravid ca 2 mnd etter at hormonspiralen var fjernet;-) Lykke til!!
trudy Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde hatt hormonspiral i 12 år, ble gravid etter 6 mnd.
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Fikk mensen tilbake samme dag som jeg fjernet spiralen, blødde i tre dager, og så var det gjort på neste e.l.
litamora Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 oi, ser ut til at dette går kjapt, det er vel bare å håpe Tusen takk for svar, og lykke til til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå