Gulp Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hva har jeg krav på av permisjon hvis jeg ikke har krav på foreldrepenger?? Hvor mye perm kan jeg ta
Gulp Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 wow, permisjon i 2 år? Ikke at jeg har råd til det, men de blir vel ikke så blide på arbeidsplassen da?
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ingen arbeidsgivere liker at de ansatte formerer seg. Uansett om du tar 3 uker eller 2 år blir det nok samme falske smilene og irriterte blikkene. Men de må bare leve med det:) Mange som først har bestemt seg for 1 år som har funnet ut at det var så koselig at de vil gjøre det et år til, gitt:)
Gulp Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Men må man ikke søke om permisjon uansett? Hvis man først søker om ett år, kan man da bare søke om enda et år hvis man vil?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Du "søker" ikke om perm på arbeidsplassen, det er noe man har krav på. men du må si i fra innen visse tidspunkt. Tror du kan si i fra underveis om at du forlenger permisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå