Gå til innhold

ingen debatt om at staff har beklaget seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte det var på tide at jeg hang meg på debatten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått m meg beklagelsen jeg..kom den i kveld?

Tipper at den kun kom pga frykt for anmeldelse, og ikke fordi han har endret mening...han har jo også tidligere kommet m horrible uttalelser, og er i mine øyne rett og slett kvalmende, usmakelig og useriøs...

Hva sa han da??

Skrevet

selvfølgelig ikke. da må man jo trekke uttalelsene om at han er en gal pedofil som burde kastreres, henges og voldtas for sine meninger.

Skrevet

Nåh, hvis du kaller det DER for en beklagelse....

Skrevet

He he sauen :) Har ikke vært m på noe debatt(krangel??) her inne tidligere i dag, men forstår d sånn at d har gått heftig for seg?

Jeg vil hverken kastrere, henge eller voldta han, men synes de uttalelsene han kommer m burde få konsekvenser (av rettsinstanser og politi mm)...

Skrevet

han beklaget seg ovenfor de som virkelig har blitt krenket og av pedofili.

Skrevet

Jeg la ut en link om det tidligere, men fikk ingen respons. Tror ikke folk vil se at han har beklaget seg, hehe

Skrevet

ikke en gang om hvor latterlig den beklagelsen var!?!

hmm, merkelig...;)

Skrevet

ville ikke virke hoverende ved å si at selv Staff er uenig med seg selv..... :-p

Skrevet

Nå skjønte jeg plutselig ikke hvorfor jeg i det hele tatt har diskutert saken med deg i kveld, AnneM. Med den uttalelsen viser du jo at du ikke har skjønt noenting! :-)

Jeg må bare dobbeltsjekke - mener du at han beklager det han har sagt?

Skrevet

Uff, du er jo skikkelig spydig og dum. Hvis målet ditt er å slenge dritt så klarer du deg bra. Hvis målet ditt er å fremstå som reflektert klarer du deg ikke bra.

Jeg orker ikke svare på flere spørsmål fra deg om denne saken, for du nekter jo å se at vi i bunn og grunn er enige. Du er bare forbannet fordi du misforsto SMS-aksjonen. Det er faktisk ikke min skyld at du skrev deg enig i at innholdet i SMSen var tull. Det er heller ikke min skyld at du ble provosert over å få et spørsmål om hvorfor du skrev deg enig i Staffs uttalelser igår.

Poenget med innlegget mitt to hakk lenger opp er først og fremst å spøke (derav smilyen). Dernest må du vel innrømme at det er litt ironisk at Staff først sier at det er politiet og samfunnet som gjør overgrepene vanskelige å bære for ofrene, så sier han unnskyld fordi hans egne uttalelser har gjort det vanskeligere for ofrene...

Skrevet

Unnskyld meg - er det JEG som er spydig og dum? Nå begynner jo dette her å bli rimelig komisk. :-)

Du har overhodet ikke satt deg inn i hva jeg sier om saken, og så henger du ut meg m fl med nick - og påstår at vi godtar voldekt?!?! At du enda ikke har bedt om unnskyldning sier jo litt om deg, da!

Spøke?!?! Er det plutselig morsomt å spøke om denne saken? Er det mulig...

Skrevet

For en gangs skyld, Solstråle69, så er jeg virkelig enig med deg!

Skrevet

Thank you! Da må det være ille! ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...