Gå til innhold

lekkasje fra brystene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som lekker fra brystene. eg gjør det, men det er bare når eg sover. kommer flekker i brysthøyde som blir harde når de tørker. trodde først at det var eg som slevet når eg sov, men da må eg ligge veldig vridd. noen som vet hva eg kan gjøre for å unngå slike uhell, den væsken som kommer ut stivner og i brystvortene slik at eg må plukke det vekk for at det ikkje skal irritere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligg uten noe om natta det gjør jeg.. bh klarer jeg ikke ligge med. så har jeg bare et tørkle under der jeg ligger:)

Skrevet

Uff, da har melken kommet tidlig. Kjøp ammeinnlegg. Det her ingenting å si i forhold til kvalitet på melken din eller noe. Ungen din slipper kanskje sultedøgnene mange må gå gjennom før produksjonen kommer skikkelig i gang? :)

Du burde ikke pumpe fordi da stimulerer du til enda høyere produksjon og dermed mer lekkasje..

Skrevet

Er det virkelig melk? Husker jeg slet med lekkasje ganske tidlig i svangerskapet forrige gang, men når tulla kom hadde jeg jo ikke melk i det hele tatt. kom litt melk etter 1 uke, men det ble aldri nok. -Merkelig.

Skrevet

HI, her. glemte å skrive at eg er 26 uker. og eg sover uten bh. må og si at det er bare i senga dette skjer. har i hvertfall ikkje lagt merke til dette ellers.. vet ikkje om det er melk, men de stivnede flekkene er hvit men lukter ingenting, regner egentlig med at melka vil lukte noe... Men har egentlig ikkje peiling, er den første for min del=)

Tusen takk for alle svar=D

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at det siver væske ut av brystene når jeg ligger. Hos meg er det en helt fargeløs væske, og det er så lite at det ikke drypper, men stivner på brystvortene så det blir et hvitgult lag på dem. Preller av i dusjen. Har igrunn tvilt på at dette er melk, trodde kanskje det er en naturlig måte brystene smører seg selv på??

Skrevet

jeg lekker som en sil hele dagen,og bytter innlegg 3 ganger om dagen...

har vært slik i flere uker...og er ikke kommet lengre enn uke 16+4...

snakka med jordmor om det på fredag,å fikk bare beskjed om og unngå å klemme spessielt mye....

men fikk jeg sjikkelig spreng så måtte jeg bare klemme litt....

sliter nemmelig med dette om det blir for kalt...

bli ull innlegg her nå ja...

men er helt vanlig hoss noen fikk jeg beskjed om...

Skrevet

nei det er ikke melk enda, blankt ikke sant.

Er nok puppene som forbereder seg og lager melkeganger osv

trodde jeg hadde siklet om natten jeg og første gangen jeg og, helt til det gikk opp for meg at det måtte ha kommet fra puppene siden det var i "puppehøyde" hehe

jeg sover med tskjorte eller noe mykt under puppene, og lekker nesten hver natt.

BANK I BORDET heldigvis ikke om dagen.

er i uke 23 nå og har hatt det sånn i en måned eller noe.

Skrevet

Har begynt å lekke litt jeg også nå, er i uke 23. Synes bare det er koselig jeg, minner meg på hva som virkelig er i ferd med å skje:)

Er ikke mye som kommer da, ikke så mye at genseren blir våt igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...