ApriIbaby Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vi skal flytte dit. Hvordan er det å bo der? Kjenner ikke en kjeft der. Hvor er det bra å bo? Bra/dårlige barnehager? vil vite alt!
St.Sunniva Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har akkurat flyttet fra Jessheim, men kjenner stedet godt. Jeg jobber der og snuppa går fortsatt i barnehage der. Kjempefornøyd med vår bhg (som er VIFO) iallefall..Hun trives veldig godt der. Det er 3 VIFO på Jessheim, og alle de er bra, men alltid populære. så det er ikke lett å få plass. Læringsverkstedet har også 2 barnehager iallefall, som også er veldig bra. VIFO har flexi-avd, så den er oppe til kl 21 dersom man jobber skift. Har du sett på noen spesielle steder du kan nevne? altså steder på Jessheim...
møkkamannensfrua Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 for meg så jessheim er en fin 'by'(vet ikke om den har fått bystatus).. selv bor jeg på dal, ca 15.mins kjøring.. når jeg skulle handle og trenger noe og liker ikke å kjøre langt(som strømmen, alnabru eller oslo), da kjører jeg dit, for jessheim sentrum har nesten alt(storsenter, peppespizza, dolly dimple, kina/indisk restauranter, babybutikker, coop obs!!, asiatisk butikker, til og med nordbytjernet som er et badeplass om sommeren.. osv..) og er ikke så langt fra badeland(clarion hotel gardermoen).. vet ikke hvordan er barnehageordninger der, men ullensaker kommune har mye barnehager som jeg kjenner til, mest familiebarnehager på kløfta.. masse kaffebar/vankesteder i storsenteret som er behagelige for mødre med trillevogner.. men jeg trives der jeg bor nå, og kunne aldri tenke meg å flytte til jessheim. jeg foretrekker et roligere, mindre folkelige steder slik som dal.. men jeg vil si at jessheim er et fint sted å bo i.. og du/dere har gjort et bra valg.. velkommen til jessheim og håper at dere trives der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå