Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvor ofte er ofte? Håper noen skjønner spørsmålet mitt,hehe Har begynt og få det oftere enn før, noe som sikkert er normalt. Har det ofte 2 ganger i timen. Skikklig leit. Har også sånne menslignende ilninger nedover til knærne. Og ofte stikker det nederst i magen(inni skjeden på en måte) Så føles det så støl og stiv i rompemusklene..Enda jeg ikke har trent! Føler meg stiv som en stokk. Jaja, klage klage klage..*flau* Flere som har det sånn?
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ja, føler veldig med deg.. Har en del kynnere, spesielt når jeg er i aktivitet, da kommer de ofte, ca 2-4 ganger i timen. Stikkinger i sjeden har jeg og, spesielt når jeg går, føles som om veslegutt synker veldig nedi, slik at han ligge å presser på ett eller annet, føler av og til at jeg må stoppe opp å knipe igjen.. Jeg føler meg veldig stiv i hoftene etter at jeg har sittet en stund, da er det som å starte opp ett gammelt rustent maskineri.. Er i uke 29, så det er forhåpentligvis en good stund igjen til fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå