storebror og junibaby=) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvordan i alle dager få barnevakt?? hehe har liksom ikke så mange utenfra vi kjenner som kan være det=( MEN.vi skal ha alt veldig enkelt.Gifte oss i tinghuset,ha de nærmeste familien til koldtbord,og venner til fest etterpå. Men hvem i alle dager skal passe mini på kvelden da? Si at de til middagen ikke får være til kvelden da hehe Hvordan fikset dere det?
mayaya Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Naboer dere kjenner? En barnehageansatt dere kan spørre? Mora til forloveren? ... *tenke*
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Du har ikke noen greie arbeidskolleger da? Eller noen barna går i barnhagen med som kan ta seg av de? Eller en nabo?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Da søskenbarnet mitt gifta seg var vesla med(deres barn altså..) De var på en herregård og d var mange rom..de var i 2 rom og veslemor var i ett lite rom i en seng..Så var de innom av og til..Dette var da ingen fyllefest..hehe..Alt gikk rolig for seg=)
Sylteflesk Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Vi hadde to fester hjemme, en med familien, på selve dagen, da var gullungen med. Dagen etter hadde vi vennefest, da sov gullungen hos mormor. Hadde ca 20 gjester begge dagene, nærmeste familie på middag, litt enklere den andre dagen.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Vi tok han med vi. Men det var et meget lite bryllup som sluttet klokken 19 og mini var da 5 måneder og sov masse:)
storebror og junibaby=) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 ok. for det jeg tenkte var at jeg bad familien til middag bare.Ikke til fest på kvelden. Skal ha det såpas lite at flertallet på kvelden vil være venner uansett.For ber vi alle i familien blir det større en vi ønsker hehe... Men er det teit å gjøe slik da?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Dagmammaen til sønnen vår kom og hentet ham og hadde ham på overnatting. Hun var gull verdt!!
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Vi giftet oss hos sorenskriveren. Var ute og spiste med foreldre og forlovere. Da var ene søstera mi barnevakt. Hadde venne-fest noen uker etter hjemme på terassen. Da hadde mine foreldre barna. Minste hadde en tendes til å være vrang og grinete. Vi ble enige om at viss hun ble urolig så skulle de bare kommme hjem med henne. Det gjorde de. Hun sov i senga si og vi hadde babysitteren ute på terrassen. Det gikk kjempe fint:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 De var over hos naboen. Var det beste alternativet siden dem ser naboene daglig og kjenner de godt.Vi bor i rekkehus,så deler jo hage og inngangsparti med dem. Det gikk kjempe fint, (giftet oss i utlandet vi da....men hadde fest hjemme med alle)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Da fetteren min gifta seg var venninna mi barnevakt.
grå :) Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 vi hadde med ungene og så reiste svigermor og mamma hjem med barna ganske sent på natta. malin sov en del i baggen sin, moa koste seg glugg ihjel med å slite ut oldemor og alle dansevillige folk:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 jeg kunne aldri tenkt meg og giftet meg uten og ha småen der. ville heller hatt barnevakt til han på bryllupsreisen en på selve dagen. men det er meg da. jeg ville spurt i barnehagen jeg (eller jeg ville spurt pappaen til småen, men du gifter deg antalig med faren til barnet så det går jo dårlig... hehe) det er sikkert en eller ranen i barnehagen som kunne tenkt seg og stille opp
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Vi hadde ungene med oss hele dagen. Når klokka ble 19 og kaffen og kakene startet sovna minsta i vogna si, nede i gangen utenfor der kjøkkenhjelpene var, og kl 21.30 sovna eldste i en vogn der hun også. De var 1 og 3 år. Svigermor tok de med seg hjem i 01 tida. Helt supert:)
storebror og junibaby=) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. januar 2008 Han skal få være med,helt til festen begynner(etter mat,kaker ol) Men da er det sengetid+at jeg ikke synes han har noe å gjøre der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå