gilgi Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei sånn kunne noen av dere snille jenter spå meg også. Vi har en herlig sønn på litt over et år. Tidligere har jeg en dødfødsel og 3 aborter bak meg. Siste jeg mistet i var i november. Har endelig fått tilbake mensen etter 40 dager etter SA. Mann født 15.07.72 jeg født 311071. Når blir jeg gravid igjen og vil det gå bra denne gangen. Hvor mange barn vil jeg få. Evnt. hvilket kjønn, tvillinger etc. Generelt noe annet som skulle dukke opp ang. kjærlighet, økonomi, jobb osv. Tusen takk for den som tar seg tid til å svare.
gilgi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Er det virkelig ingen som vil spå meg kjære spåjenter.
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 synes det er vanskelig å spå om ting går bra eller ikke..noen ganger får jeg opp at d ikke går bra...men jeg kan jo aldri vere helt sikker og da liker jeg heller ikke å si det...jeg har ikke prøvd å se på deg, når jeg skriver nå men vil bare si dette først.... har selv også hatt to aborter og det er ikke alltid at d er en grunn til det...men har du fått tatt prøver for å se at alt er bra??? Nå skal jeg prøve å se litt her...jeg føler at du vil få flere barn...for meg ser d faktsik ut som du får muligens to barn til...er litt usikker på om d er tvillinger eller om det er to tette....tror mest d siste.. fåt guttefølelse jeg da...kanskje d er sånn med deg at du mister jentene??(jeg har nemlig hørt om MANGE som mister og at de tror/vet at d er ett spes kjønn de ikke greier å bære fram) men dette skal jeg ikke si sikkert da...uff følte det ble mye "synsing" her...men var ikke så lett å se deg..får inn masse følelser rundt abortene og jeg ser at det har prega deg mye...og det skjønner jeg godt!!! jeg føler at du og din mann har d godt sammen og dere er veldig gla i hverandre;) fortsett med det:) ellers får jeg ikke opp noe mer.. Jeg ønsker dere MASSE lykke til og jeg ønsker av hele mitt hjerte at dere skal få oppleve å bli foreldre igjen:) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå