Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 idag fikk jeg telefon om at min kjæres lillebror på 15 år hadde blitt nedskallet på en bensinstasjon igår kveld... han hadde stått i kø for og kjøpe seg mat,så hadde det stått to "tøffinger" foran ham.... en av disse hadde snudd seg og spurt om han var full,hadde gutten sakt at nei,det var han ikke... (gutten har ikke lov til og drikke p.g.a.sterk grad av ad/hd og torets syndrom) da tar den andre og skaller han beint over nesen... gutten går etter en liten stund i bakken og blir liggende bevistløs.... disse guttene truer også min kjæres søster på nermere 30 med juling,for at hun blander seg inn... gutten ble hentet med anbulanse og brakt til sykehus.... de fant heldigvis ikke noe fysiske skader,men spørs hvordan det blir med det psykiske når gutten sliter veldig på grunn av mobbin på grunn av torets.... ufattelig hvordan vold skal prege samfunnet i disse dager... synes bare det blir råere å råere jeg
Ronja R. Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Fy faen. Hva er det med folk? Hva med de andre på bensinstasjonen, var det noen som holt fast guttene til politiet kom? Eller i det minste stillte op med forsvar?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 den skyldige ble tatt og anmelt på stedet.. heldigvis... trodde ikke det var mulig en gang jeg.... skulle tro det var en ærlig sak og ikke drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå