Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er så sliten og har lovt meg selv og gjøre litt yoga innimellom og annen trening. Men er så slapp og tenker for mye negativt. Hva skal man gjøre for å sparke seg selv bak og hvordan komme opp av den fordømte sofaen, foruten når 2 åringen krever sin oppmerksomhet. Vanskelig å holde huset prikkfritt hele tiden og. Noen som har tips? trenger mange svar.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Herihuset har jeg ikke krav til prikkfritt:) Litt rot kan vi leve med og gubben tar sin del og litt til av husarbeidet. (skulle vel bare mangle siden jeg tar meg all fødinga og hele gravidgreia) Ungen min har det veldig moro sammen med de andre unga på barnepasset på treningssenteret så det er ikke noe problem. Yoga gjør jeg hjemme og det er faktisk litt av et kunststykke å få til da. En times tid for meg selv hjemme er luksus.. Menhvordan jobber du? Har ungen barnehageplass? vet jo ikke noe om tidsrammene i livet ditt, men de fleste klarer å skvise inn en time 2-3 ganger i uka:) Motivasjonen derimot, den sliter jeg også med. Den eneste grunnen til at jeg trener for tiden er at det er den eneste tiden jeg har for meg selv:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jobber ikke. har barnet hjemme. Har nok av tid, men ikke motivasjon. Må trene med barnet hengende på meg og det er jammen ikk lett. Får så dårlig samvittighet hvis det er rotete når sambo kommer hjem. Kanskje jeg er litt gammeldags. Hvordan er det med dere andre, jenter, får dere til å trene og gjøre husarbeid.?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hos oss tror jeg det går ved å holde fokus på å slippe de store skippertakene... Smårydde litt hele tiden, det er også mannen min flink til. Ta alltid med glass inn på kjøkkenet, legg sammen litt og litt klær osv... Det funker hvertfall hos oss. Så klarer jeg å komme meg gjennom skippertakene når de kommer en sjelden gang. Kan være du får energi og motivasjon til å gjøre litt ekstra i huset hvis du trener også? Jeg blir hvertfall veldig slapp av å sitte i sofaen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå