Ferdig Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hjelp jeg er gravid!!! Og i sjokk og livredd men barnet er SÅ ønsket! min mann er på jobb og sitter her og alene! Et spørsmål har flyttet siden sist graviditet, men kan jeg gå til den jordmoren, eller må en gå til en i området?
SusieQ Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Er ganske sikker på at du går dit du vil. Er jo bare å ringe og spørre
Mitzy Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer:) Og jeg bor i en kommune men fikk lov til og få jordmor i en annen (den som jeg bodde i før) Kommer vel ann på kapasiteten, men går ann og ringe og spørre pent. det gjorde jeg og ble godt tatt i mot:)
Ferdig Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk for gratulasjon og råd. Det skal jeg og gjøre - ringe og høre:) Får ikke sove jeg... Skal man ikke være trøtt når man er gravid?...
Mitzy Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, jo ofte blir man det, men med sånne nyheter og spenning innabords så kan det nok være vansklig og sove:) Trøttheten kommer nok..i massevis;)
HelenFlores Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer:) Tror det er stor forskjell fra kommune til kommune. Jeg bor i Bergen og må gå til jordmor i min bydel. Ba om å få på samme Lege/helsekontor som legen min holder til men det gikk ikke. Men det ordnet seg jo da det andre helsekontoret ligger to min fra der vi bor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå