Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Sånn med noen forskjellige bilder av ungen, og evt foreldre og sånn =) Hva er vanlig pris?
Luka Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg betalte ingenting for å ta bilder hos fotografen.. men det er kjempedyrt å kjøpe bilder etterpå... og når du får "visning" på bildene etterpå føler du jo at du må kjøpe noe... Vi kjøpte et bilde med meg og sambo og småen med ramme. Det kostet 3500 og var vel det som var billigst. Også kjøpte jeg et bilde av småen uten ramme, det kostet vel ca 600. Også 20 takkekort til dåpen til ca 800. Synes det var veldig mye... men bildene er fine da:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Whaat, det var veldig mye du hadde betalt Ronja, fikk dere vite prisen på forhånd eller? Noen fotografer tar seg drøyt betalt altså...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Oisann :-o For jeg sjekka litt rundt på nett priser hos de fotografene som er her i byen, og f.eks 8 bilder i enkel mappe uten ramme, kun av ungen da. 1100 kr. Er det helt vanlig pris liksom? Da kommer nok ikke vi til å ha råd til å ha oss foreldre med på bildet :o/ HI
Luka Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Nei hadde ikke spurt om det nei... var jo ikke nødt til å kjøpe noe heller da. Men hvis vi skal ta bilder en annen gang kommer jeg nok til å sjekke prisene litt bedre ja. Sikkert mange andre fortografer som er billigere:) Fikk kjeft av sambo når vi så det var sååå dyrt..he,he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå