@stronauten med 3 små Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Får ikke i han middag, kun grøt, og jeg begynner å bli litt stresset av det. Han har gått ned på kurven og det har jeg ikke noe lyst til ;-) Han er snart 8 mnd - 74 cm og 8950. Stor og god, men litt tynnere enn han var før. Så noen slagere som jeg bør prøve??? Hva går ned på høykant hos deres?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Potet, gulrot, en skje med leverpostei og en liten klatt med smør!! Går ned på høykant!! )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Favorittene her er Nestle sine glass fra 6 mnd "grønnsaker med kalkun" og den økologiske "pasta med kjøttsaus" og 8 mnds økologisk "rotgrønnsaker med kalkun"
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Heimelaga: potet, gulrot, brokkoli og kokt kyllingfilet
**Frøken84** Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 hipp sine glass: nudler med sinke, pasta penne o.l vi sleit også i starten med å få henne til å spise middag. men når vi begynnte å mose gulerøtter og mose dem med litt mme så gikk det greiere=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå