Gå til innhold

kan dette ha noen sammenheng.. vil gjerne høre deres meninger...:)


svansen

Anbefalte innlegg

er 7 uker på vei.. har blødd bitte bitte litte på ferdag og i dag når jeg var på do.. rett før blødningen har jeg fått en veldig oppblåsthetfølelse i magen.. har ikke fått gått ordentlig på do på flere dager.. kan det være at en full tarm kan irritere slimhinner i skjeden og forårsake en bitte liten blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..d jeg vet er at du må få gå på do hvertfall..få tømmt deg før d hoper seg opp..drikk masse vann å spis fiberrik mat å gå tur,da løsner d..:)

trur du skal ta å ringe for sikkerhets skyld..tror ikke d er noe farlig..siden de sier hele tiden at å blø litt i begynnelsen er helt normalt..men ring å hør med de:)da blir du tryggere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt jordmor eller lege for sikkerhets skyld, men trenger ikke være noe. Jeg hadde en SA sist ca i uke 6, da følte jeg meg først slapp og rar i hele kroppen, nesten feberaktig og med noe som minnet om sterke menstruasjonssmerter. Så kom blødningene, først litt og dretter kraftigere. Tror du hadde merket smerter hvis det er dette, men undersøk for sikkerhets skyld! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvanlig å ha festeblødninger, og ellers småblødninger (spotting) når du skulle hatt mensen. Dette skyldes hormoner og gir seg visstnok mellom andre og fjerde måned, mens noen opplever det gjennom hele svangerskapet. Dessuten er det en muliget for at flere egg har blitt befruktet og at livmoren støter ut et egg (tvilling) som ikke har festet seg ordentlig. Dette skal vissnok være ufarlig for spiren som har festet seg. Tenk positivt, du har nok ikke noe å være redd for. Når det gjelder tarmen, blir den ofte treg som en følge av hormonforandringer som følger svangerskapet, og du har fått et godt råd ovenfor. Det kan hjelpe og ta et par spiseskjeer olivenolje også for å smøre tarmen og lette avføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...