Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 finner den ikke.-( og vi som har fått hele hyeneflokken i seng tidlig, og skulle bestille mat fra Spice... og nå finner vi den ikke, og det eneste jeg har i kjøla er pølser!!! noe så kjedelig, pølser og spaghetti når vi skulle kose oss med biff, buhu gode oppskrifter på pølser noen? eller er noen synsk og ser kortholdern?:-) huff a meg
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Kjipt for dere:-( Men digg for meg. Sitter å shopper på nettet nå med VISAen hans;-) Hehehehe;D Håper det dukker opp:-) Spør barna i morgen:-) Jeg leita som en gal etter bil-nøklene en hel kveld. På morningen spurte jeg jenta mi som da var 2 år om hun visste hvor de var. Hun løp inn i stua og åpnet en liten skuff i CD-stativet og ga meg stolt nøklene;-)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 hehehehehehehe, ja det forbauser meg ikke at lilleann på 3 har tatt den! Pøbel som han er.-) kos deg med shopping da, får gå slukøret ut på kjøkkenet å koke spaghetti, yummi.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå