Babyfacepsycho Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke denne diskusjonen om staffs uttalelser pågått lenge nok nå? Hva er vitsen med og sitte og bli uvenner og krangle på et nett forum angående dette? Er ikke egentlig alle enige at ingen barn, oavsett hvor dem kommer fra, ikke burde bli missbrukt på noen måte? Kan man ikke da bare si seg enige i det og la resten ligge. Nei nå synes jeg det er på tide og gå over på et annet emne her. Foreksempel så har tulle begynnt og gå! Klarer og gå ganske langt nå. Men er jo ikke så stødig at det gjør noe enda da, men det kommer seg. =) *stolt mor* =)
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer med gående unge. Debatten gjentar seg litt nå, men er i seg selv interessant synes jeg. Nå holder den jo dessuten på å spore bort fra Staff og over på kulturrelativisme generelt og somaliske skikker spesielt. Begge deler interesserer meg. =)
Polyxena Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer så mye! Det er stort, det, når de små begynner å gå!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Det finnes korreksjon for nærsynthet, men det er jo opptil enhver om en vil benytte seg av det.
Babyfacepsycho Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Hæ? Mulig jeg er ekstremt dum eller treig nå. Men hva hadde nærsynthet med saken og gjøre?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Den korreksjonen hjelper vel ikke så lenge navlen står i fokus? Da er det vel bare tiden som må til?
Babyfacepsycho Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 Ja mulig debatten kan være intressant for noen. Men jeg har hvertfall sett meg litt lei av og måtte grave og lete seg gjennom alle trådene om dette for og i det hele tatt klare og finne en tråd som handler om noe annet. =)
AnneM. Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 hun er en satan og gjør narr av deg. Og av flere med deg... :-)
Babyfacepsycho Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2008 Takker. =) Ja det er kjempe stort. Hun har jo klart et par skritt en stund, men først nå at hun klarer og gå ganske langt, og uten at vi er med og går ved siden av liksom. Tidligere har hun mest gått bare når vi har gått ved siden av eller holdt en leke litt fra henne så har hun gått til den. Men nå går hun bare for og gå. =)
Babyfacepsycho Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2008 Eller så var det mulig at det var du som var dum og treig. Tenker siden du ikke engang hadde nok celler i hjernen din til og forklare hva du mente.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Velg motstander etter evne. Dråpetellerversjon: for enkelte er det greit å ikke se på eller snakke om noe som er lenger unna eller mer ubehagelig enn deres egen navle, og gud forby at ubehageligheter blir diskutert i noe større dybde eller med noe videre perspektiv enn det deres egne skylapper tillater. Andre ønsker litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå