Gå til innhold

jaja, dette er siste kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute i permisjon. I morgen er semesterets første forelesing. Hva skjedde med alle dagene og alle måndene? det føles da ut som om jeg fødte i går- samtidig som det føles ut som om jeg har vært mamma i årevis. Hva skjedde med alt jeg skulle få gjort dette halvåret? Jeg skulle jo være flink å lese meg frempå med pensum- har lest en halv side... *sukk*

Men det har vært deilig da, og det skal faktisk bli hærlig å få kommes seg ut og gjøre litt andre ting igjen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, i morra er første forelesningsdag. Og det er overhodet ingenting positivt ved akkurat det, Malina, vil du jeg skal komme og banke deg opp?

Skrevet

Sikkert et sunnhetstegn at du ikke har lest så mye pensum i permisjonen - da har du kost deg og vært mamma, hvis det noen trøst:-)

Skrevet

Tja, jeg vet ikke jeg. satan i toesrn, man blir litt rar av å være ute i permisjon. Dagene består liksom av når jenta sover, hvor mye hun har bæsjet, hvor mye hun har spist osv. Så jeg tror det skal bli deilig å få holde på med litt andre ting. Men gi meg til perioden da alle semesteroppgaver skal skrives, da kommer jeg nok til å lengte tilbake til de deilige permisjonsdagene.

Finnes det noe mer meningsløst en semesteroppgaver?

Skrevet

Jeg har heldigvis en uke igjen før forelesningene mine starter, det hadde vært fantastisk deilig det hadde det ikke vært for at mannen begynte sin perm 1.januar og vi er i ferd med å gå hverandre litt på nervene her. Det er ikke sunt å overlappe så lenge, ihvertfall ikke på vinterhalvåret.

Huff, jeg må også skrive semesteroppgave dette halvåret, det er så lenge siden jeg har vært på Blindern at jeg ikke har vært igjennom den torturen der før. (ære være gammel ordning..)

Jeg har skrevet en for en annen en gang, men det blir liksom ikke det samme når jeg ikke har presset på meg. (han fikk forøvrig en c på den oppgaven. jeg syntes ikke det var så værst med tanke på at jeg brukte en dag og en halv natt på å skrive den og ikke hadde noe særlig kjennskap til faget fra før...)

Skrevet

Ja, da var første dag som student over. Det var jaggu slitsomt, en heeeel time med oversettelses forelesning:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...