Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Skulle tro at etter 5 måneders bruk så hadde han fått taket på smokken men jeg må putte den tilbake 1000 ganger i löpet av dagen/natta! Prövde å ikke gi men da sutrer han så fält og gaper hele tiden og skal ha smokken! Har brukt minst 500 kr på alle mulige typer smokker men samme sak. Hva f.. skal jeg gjöre? Avvene han såå fort som mulig? Smokken blir mer en forstyrrelsesfaktor enn hjelp.. Tips???
IgglePiggle Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Gikk gjennom akkurat det samme her.. Var oppe omtrent 20 ganger om natten for aa gi han smokken da han var paa samme alder som din.. Jeg loeste det med aa IKKE gi han smokken selv om han sutret.. Ga den bare til han hvis han begynte aa grine ordentlig. Det er kjedelig aa ligge aa hoere paa men etter et par dager saa var sutringen nesten over.. Og han vaaknet heller ikke saa mye i loepet av natten.. Enten kan du slutte helt med smokken naa eller saa ville jeg bare gitt den til han om han graat ordentlig.. Jeg tok bare puten over hodet naa han begynte med sutringen eller kjoep deg noen oere propper. Det hjalp i alle fall oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå