Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er jammen ikke mage ukene igjen til vår lille sønn skal komme... Men for svarte! Jeg har lett etter et guttenavn siden jeg ble gravid og finner INGEN jeg har lyst at min sønn skal hete. Jeg syns ingen liksom er det navnet jeg leter etter. Finner av og til litt halvhjertet et navn som er ok, men så er jeg lei navnet allerde uka etterpå... Det er ikke det at navnet må være så speseilt, det er det samme, baer jeg/vi liker det..Og det hjelper jo ikke i det heletatt på at vi er totalt uenige på hva som er fine navn heller ;P Kjenner jeg begynner å bli litt stressa av at baby heter "navnløs". Jeg har jo trålt disse nvanelistene og blir bare minndre og mindre klok på HVA han skal hete!
Erisa* Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Uff, det er vanskelig det med navn, ja! Håper dere finner et navn dere trives med:) Men kanskje det ordner seg når han kommer? Når du ser han inn i øynene så bare forstår du at "Dette er ***" - det var jo selvfølgelig det du skulle hete:) Håper det for dere! Må være veldig kjedelig å ikke ha et navn etter en uke eller to - alle spør jo hva barnet skal hete... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Hadde det likedan som deg. Man vil jo at babyen skal få det fineste navnet i verden jeg fant også noen navn jeg likte, og jeg likte dem i en ukes tid før jeg kom på at en person jeg ikke syns noe om heter det, eller at det bare ikke var fint lenger. ble lei av navnet på en måte. Så bestemte meg for ikke å tenke på det noe mer, tenkte at jeg kommer sikkert på det når jeg ser babyen. Kom samtidig på et navn, som ikke var helt perfekt i mine øyne, så la liksom ikke så mye i det. Men nå ca 1 mnd senere synes jeg det er det fineste navnet og det som passer best. Så mitt råd til deg er å ikke bekymre deg.. ikke tenk på det hele tiden, så plutselig dukker det opp
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Har det akkurat det samme..venter ei jente denne gangen så lurer på hva hun kommer til å hete... Med sønnen vår så hadde vi 8 forskjellige navn som vi likte... Dad han ble født så gikk vi igjennom dem og absolutt INGEN passet til han...Ble litt lei meg da ja, for likte de navnene så godt...Men så kommer søsteren min inn da og sier: " jammen, det er jo ******!!!" Hehehe..vi var jo veldig enige der og det navnet fikk han...hehehe..artig egentlig..Søsteren min som fant navn til sønnen vår...hihi.. Så denne gangen har jeg skrevet ned flere navn, ikke tenkt på dem og lagt dem i baggen i håp om noen av dem vil passe...Tenker heller ikke på at det er litt gammeldags, sukkersøt eller poppis navn..Bare vi liker det så er jeg fornøyd...=o) Så er veldig spent...=o) Kanskje hadde hjelpet for dere også...Skrive ned de navnene dere liker legger dem i føde baggen og "glem" dem til etter fødselen...Så kanskje du ikke blir lei dem før gutten deres kommer...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå