Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 I går hadde jeg og samboeren sex. Det er 2 1/2 mnd siden jeg fødte. Og lurer på om jeg kan ha fått mensen tilbake. Så skulle han egentlig hoppe av i svingen. men klarte det ikke. HJELP... hva skal jeg gjøre? jeg ammer enda. men kan jeg bli gravid?
Alba44 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ja, du kan bli gravid. Kjøp angrepiller. De kan minske risikoen endel ihvertfall.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Du kan ha blitt gravid, ja...jeg blei det faktisk selv da snulla var 2,5 mnd, men det kom som en overraskelse. Du kan jo ta en angrepille.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Trodde ikke man kunne ta angrepillen når man ammer? har hørt at man kan miste melka!!? off.. er stresset nå...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 hadde samme problem som deg, bare at jeg hadde fått tilbake mensen..bebissen var vel 3 mnd når jeg tok angrepillen. gikk fint det, ammet ikke 6 timer etter at den var tatt. tok NORLEVO pillen.fikk mensen 8-9 dager för tiden og litt kraftigere blödning enn ellers. jeg mistet ikke melka i allefall!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Vil bare si (av erfaring) at hoppe av i svingen metoden på ingen måte er sikker (det vil si - jeg har erfaring med å ta på kondomet litt sent ut i akten - og resultatet ligger nå og pludrer ved siden av meg og er veldig søt) Så hvis du ikke vil bli gravid så bruk annen prevensjon... Og ja, du kan bli gravid nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå