Gå til innhold

Mye vrangvilje i innleggene her i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten morsom lesning dette hvordan innlegg på innlegg i dag dreier seg om folk som misforstår enten med vilje eller bare ikke klarer å tolke folk rett...

Underholdning over en lav sko :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gir meg ende over!

Så tenker jeg, fy faen så glad for at jeg slipper å leve med noen som tolker alt og alle i verste mening, vender og vrir og får en femmer til å bli en tier! Kjøre jesus!

Skrevet

Vrangvilje og vrangvilje. Hadde det vært meg som kom den uheldige uttalelsen, så hadde jeg hatt vett til å be om unnskyldning etter å ha innsett hvordan det ble oppfattet.

Skrevet

Er ikke bare det innlegget jeg sikter til... Festlig underholdning er det nå uansett :o)

Skrevet

Enig.. Enig med hun over her også. Hadde jeg vært lamela hadde jeg rulla inn og bedt om unnskylding for knotete språkbruk for leeenge siden...

Skrevet

Folk leser det de vil ut fra det som står skrevet, alt ettersom hva de har behov for å få utløp for av følelser den dagen.

Ganske tåpelig. Til tider underholdende. Men mest slitsomt og lite givende.

Skrevet

He, he, skal vedde for at det er slankekurene sin skyld, alle blir glad av litt sjokolade ;-)

Skrevet

Les tråden om Lamela, tråden om Staff og ja i det hele tatt.

En hønsegjeng som kakler over hodet på hverandre, og nekter å innse at det en sier kanskje er urimelig, så da diskuterer vi noe annet istedet som ingen andre skjønner, bare jeg:)

Ha ha, forstod du?:) *svett*

Skrevet

hehe.. ja det har du nok rett i..

*sender litt sjoklade til alle dibbere*

Skrevet

ikke rart det er krig her i verden

Skrevet

Ja, det er risikabelt å kommunisere skriftlig. Lett å misforstå hverandre.

Syns enkelte tar litt vel av, men forstår at de som er involvert kan hisse seg opp. Når andre blander seg inn for å fronte seg selv blir det verre...

Skrevet

Nåja. Vil man ikke forstå kan man lage mye bråk :) Jeg kunne også fint ha skrevet "det skulle vært..." uten at det betyr at jeg ønsker noe på/for/mot andre. Her hvor jeg kommer fra er det en helt vanlig måte å uttrykke seg på.

Blir for dumt hele greia! :)

Skrevet

Hahaha, så trådenene nå, fikk meg en god latter:)

*gir meg heeeelt over*

*Løper ned på bensinstasjonen og kjøper smiiiil, som jeg deler ut *

Skrevet

Så dumt, ja, og derfor så deilig at min verden ikke er som Dib-verden, er bare å ta en pause når jeg vil. Men man blir jo fascinert.

Dib er litt som da jeg for noe år siden så på Ricki Lake hvis jeg hadde en dårlig dag, fordi uansett hvordan jeg følte meg, så ble livet mitt rosenrødt sammenliknet med de folka Ricki klarte å få til å stille opp ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...