2 nøster Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Heisann jenter!!! Vi har da valgt Teutonia Alu s4 som vogn, men fant da ut at bilen vi skulle kjøpe ble for liten....Ny bil blir det uansett, men... Min samboer lurer veldig på hva dere kjører rundt i. Vi må da gå fra vognkjøp til bilkjøp...haha..
bøllefrøene Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 toyota avensis 2004... helt perfekt.. kjøpte for to mnd siden... god plass i bagasjerom og baksete.. lykke til.. he he barn og vogner kan fort bli dyrt
Jente73_tvillinger Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Vel, jeg har valgt samme vogn - den virker helt genial MÅ ha mulighet til å ha barna MOT meg når jeg skal ut og trille...så da var det ikke så mange valg egentlig. Uansett, vi har en Opel Vectra og der går vogna rett inn - helt utrolig hvor god plass det er baki den bilen. Vi har en 2 åring fra før, og får inn 1 bilsete til ham, pluss 2 baser til tvillingene i baksetet Genial bil
moden mamma Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Vi må også ha bil... helst en med minimum 6 seter og hvertfall plass til tvillingvogna... noen med samme behov?
2x babyline 21.05.08 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Heh, ja... vi har en passat nå, og den er vi egentlig veldig fornøyd med - kjøpte den for to år siden da vi ventet jenta vår som nå er 1,5 år. Men nå som det plutselig blir tvillinger til sommeren i tillegg, så fant vi ut at vi vil ha en større bil... Så nå har vi bestemt oss for å kjøpe en vw sharan i løpet av våren. Testet en i går og den gikk akkurat inn i garasjen, samtidig som vi fikk sykkelvogna inn i bagasjerommet uten demontering (det var liksom det som ble testkriteriet). Får jo forsåvidt med oss alle tre barna i passaten også, men vi bare ser for oss bagasjemengden (inkl tvillingvogn pluss vogn til eldstesnupp) når vi skal ut på tur - da frister det med større bil! Et par-tre ukers nettsurfing viser at det finnes flere sjusetere som virker helt ok.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Vi har en passat st.vongn og en peugeot 307 sw og der går teutonia vogna inni, men vil ikke si det er så god plass til noe mer. Må ha skiboks når vi skal på ferie for å si det sånn.
nr.4 på vei Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hei... Jeg har også en Opel Vectra. Helt utrolig god plass i denne bilen. Nesten den største i sin klasse. Kjøpte den før jeg visste at det ble tvillinger. Har gutt på 4 og hund fra før... men den er helt perfekt... Skal få dyttet alle tre guttene inn i bilen, mens hunden vår (dacsh) får sitte på gulvet. Buret kan legges sammen, så da får vi plass alle sammen... Blir ikke lange turene på oss... hihi
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Vi har kjøpt oss en 2001 mod Peugeot 407. Fantastisk god plass i den. Da vi hentet OTH -vogna var den pakket i en stoooor pappeske og den gikk rett inn, baggene kom også i pappesker og gikk rett inn de også, og det uten å slå ned bakseteryggene..
3 små gull :) Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Haha...vi måtte kjøpe oss ny bil pga at det ikke var plass til tre barneseter i vår toyota avensis. Har ei datter på ett år i tillegg. Nå har vi kjøpt oss toyota previa, en genial bil med sju seter. Nå får vi plass til tre barneseter på en rad og har tatt ut de to bakerste så da er det kjempestort bagasjerom. Anbefales
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har kjøpt 99modell opel vectra og jeg skal ha Teutonia Alu s4. Tok mål av bagasjerommet før jeg kjøpte den så vognen går inni.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå