Gå til innhold

Er det mindre sjanse for hengepupper dersom....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...man ikke har gått opp i bhstr i forbindelse med svangerskap og amming? Jeg ammer lillegutt på 6. mnd nå, men puppene er omtrent like store (små :) som det de var før jeg ble gravid. Når de er fulle av melk blir de som to harde baller, ellers ingen forandring.

Vil puppene etter amming bli omtrent som de er nå rette etter amming? Håper på det :) Er så bekymret for at de skal bli som to poser uten innhold.

Håper noen vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker;) Men jeg har hørt at man bør amme med god støtte til ungen, slik at h*n ikke blir liggende og dra i puppen. Da vil de etterhvert sige.

Skrevet

hei, jeg har sluttet å amme å før jeg ammet var de passe store(små:P), så når jeg ammet ble de enoooorme, men nå har jeg sluttet å er heelt like som før jeg ammet, ikke noe hengepupper her i gården iallefall :) hehe

Skrevet

En liten ammehistorie som jeg ble fortalt av ei jeg kjenner.

En mamma med 3 barn sier;

Med barn nr 1 brukte jeg ammepute.

Med barn nr 2 brukte jeg bare en vanlig sofa/pyntepute.

Med barn nr 3 bare la jeg ungen ned i fanget mitt/oppå låra mens jeg slapp puppen ned ;-)

Synes bare den var så morsom ;-)

Og jeg går samme veien selv..;-)

Skrevet

Hær sægger puppene gitt og det hjalp ikke uansett hva jeg gjorde.. mine ble heller ikke særlig større, bare harde.. men hengepupper uansett:(

Skrevet

Det er hormonene i svangerskapet som får puppene til å henge, ikke selve ammingen. Og så røyking da, verste puppefienden som er.

Skrevet

Jeg vet med sikkerhet at det ikke er ammingen som gjør at man får hengepupper. Ammet ikke tvillingene, men fikk hengepupper allikevel jeg.... Kjipt, men sånn er det å få barn.Noen ulemper med det må det jo være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...