~turbogutten og lillebror~ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Han har fått kvise lignende utslett på ryggen (det går vannkopper i bh) Men han har ikke noe feber, og han er ellers i bra form. Kan det være starten på noe, eller starter det med feber? Jeg er også gravid i 32 uke, men har hatt vannkopper da jeg var liten. Bør jeg passe meg??
Winterlady Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde selv vannkopper uten feber for 6 uker siden, prøvesvarene hos legen viste at det var det. Går fint an det tydeligvis . Så lenge du har hatt det er det ingen fare med deg. Men sønnen din må være hjemme fra barnehagen til alt utslettet har begynt å tørket inn, dvs ca en uke fra første prikk kom.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Behøver ikke strate med feber, min sønn har skorper etter vannkopper som han hadde i forrige uke. Det startet med 3 "bitte små vannblemmer" altså væske fylte blemmer. Ettersom timene gikk fikk han flere og flere. Feber fikk han først etter 3 dager, formen har vært på topp hele tiden. Hvis du har hatt vannkopper så er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå