Kakebakesøte Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 jeg vil liksom ikke spre til gud og hvermann hvilket navn vi har valgt på vår lille. Dette fordi vi har valgt et navn som ikke er av de mest vanlige.Også tenker jeg at om vi publiserer det f.eks her på BIM så vil kanskje navnstatistikken øke på dette navnet i 2008 hehe... NOen flere som tenker sånn eller er jeg litt sær?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 jeg er faktisk enig med deg! ei jeg kjenner er gravid. jeg ønsker ikke å fortelle henne navn vi ønsker, er så redd hun skal "ta" navnene fra oss. hehe... er nok litt sær jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg forstår dere! Vi vil heller ikke fortelle navnet til "alle" før barnet kommer. Vi kjenner mange som skal ha jentebabyer nå på våren og ønsker ikke at noen "tar" navnet før oss. Vi har valgt et navn som ikke har vært så populært men det kan fort bli det.. Hilsen 2 som kommer til å holde navnet for oss selv frem til fødsel.
Kakebakesøte Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 Godt jeg ikke er helt alene om dette. Lykke til videre!
Hvitkløver2020 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Skjønner hva dere mener. men jeg klarte ikke å holde meg lenger=) Blir Bendik=) hi hi
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Ja, nei skjønner det godt... Har brent meg på det før jeg...Bortsett fra at det var en slektning som tok navnet...Hadde valgt oss ut et navn spesielt...(Men hadde flere da)...Hun fødte 1 1/2 mnd før meg og tok navnet..=o( Ble kjempe lei meg... Så nå igjen er et annet familie medlem gravid samtidig som meg (veldig heldig skjønner dere), men denne gangen har vi holdt valgene for oss selv og sagt til foreldrene våre at vi ikke ønsker å dele dette med noen andre enn dem..Så dette har godt greit...Bestemoren min ble litt snytt da, for at vi ikke hadde "funnet" noen navn.".Hva skulle hun kalle den da? Baby..."hehehe...Er nok pent nødt til det...=o) Begge gangen så venter vi like kjønn..Sist gutt og nå jente.. Så fra lang til kort, nei dere er ikke sære...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå