Kystrøya Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har lite overskudd for tiden, så eneste aktiviteten jeg får er når jeg er på jobb (og da er jeg til gjengjeld i svært mye aktivitet i form av gåing/løping). Ellers er det dårlig med trening her ja
VerdensLykkeligste Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Akkurat nå så trener jeg på treningssenter. Yoga, pilates, tai chi, ballterning og bodyvive. Men før jul hadde jeg veldig vondt i bekkenet, så da kunne jeg ikke trene. Utrolig nok er jeg helt frisk igjen!!! er i uke 29 nå... Er glad så lenge jeg kan drive på med fysisk aktivitet.
juhuuuu Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Lite overskudd her også dessverre, og dårlig samvittighet i forhold til trening, ja. Skulle gjerne vært mer aktiv helt fra begynnelsen av svangerskapet, da hadde det sikkert vært lettere å holde ved like. Nå er jeg jo 35 uker på vei, ikke den beste tiden å komme i gang på! Men nyttårsforsettet er å gå en tur hver dag og å gjøre litt daglige bekkenøvelser, og det har jeg stort sett fått til.
Erisa* Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Her har det vært fryktelig dårlig siden uke 22. Da begynte jeg å få mye kynnere, og ble vond av å gå noe særlig - i tillegg til at jeg var redd for for tidlig fødsel. Så jeg har vært mye i ro i dette svangerskapet! Har trent på sånn gravid-trening en gang i uka, men det har kun vært lette øvelser for rygg, mage og bekkenbunn stort sett. Nå har jeg bare en uke til termin, og lar kynnere være kynnere - nå er det jo bare bra om fødselen starter! Så jeg går en tur nesten hver dag. Ikke lange biten, men nok til at jeg i alle fall har brukt kroppen litt. Tenker at det blir mange gode trilleturer til våren - det er jo fordelen med å få baby nå på slutten av vinteren! Må være mye kjedeligere å få baby i oktober for eksempel, da tar det lang tid før det blir kjekt å trille tur.. Så jeg satser på en fin vår med sol og god trim med vogn:)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Dette er faktisk det svangerskapet jeg har vært mest aktiv i. I det første fikk jeg bekkenløsning, noe som gjorde at jeg måtte holde meg mye i ro. Forrige sv.skap var jeg bare trøtt. Denne gangen har jeg vært på tur hver dag. Noe av grunnen er nok at vi har fått hund. I dag var jeg for eksempel på tur i skauen i 1 1/2 time. Det er utrolig deilig å ha så god form. Håper virkelig det hjelper på fødselen også- at den går lettere altså:-) Er i uke 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå