Gå til innhold

Når er det "normalt" å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snu seg fra mage til rygg?

Gutten min på 4 uker har gjort dette i en uke nå. Snur seg av og til når vi legger han på magen.. Trodde dette skulle komme litt senere jeg..? Men jeg vet jo ikke =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er forskjell på å velte (miste balansen) fra mage til rygg, og å snu seg bevisst fra mage til rygg...!

De snur seg gjerne ikke bevisst fra mage til rygg før drøye halvåret, og snur seg oftest fra bevisst fra rygg til mage først!

Skrevet

Ja tanken har streifet meg at det kanskje bare er mens han veifter med armer og ben at han snur seg, han er jo egentlig rimelig aktiv :)

Skrevet

snuppa vår har også gjort det, ser ut som om det er litt med vilje iallefall, hun lener seg over på siden og velter.. men ikke hver dag da, bare noen ganger..

Skrevet

min er tre uker og bikker seg over på siden, jeg legger han på rygg igjenn, men da bikker han seg opp på siden igjenn, dette har han gjort en del ganger... men hvor bevisst d r, d vet jeg ikke

Skrevet

min har gjort det siden hun var 4uker. da fikk jeg beskjed av helsesøster at da var jenta mi sterk. disse babyene er nok sterkere enn vi tror innimellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...