LB83 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 spesiellt i det siste nå har det vært helt ille.. Stinker og er veldig lyst på farge.. kliss over hele bleia.. men synes hun har vært sånn mer enn det er bra på en måte.. blir nesten overrasket når det er en vanlig bleie... å når hun først er bra, er det nesten for hardt.. da sliter hun med å få det ut hun tuller mye etter hun har lagt seg og våkner ganske mye, så jeg begynner å bli redd det kanskje er noe mer enn bare tenner og slikt... er det flere som har det slikt med sine? har prøvd å ikke gi melk noen dager, men merket ikke noe spesiellt på det.. var vel 2 hele dager uten melk, yoghurt o.l har også hatt en uke nå hvor det har vært avføring i hver bleie. skiftet på henne 5-8 ganger og det har ikke vært mye altså, men stinker nå jævlig.. de har også skiftet på henne 4 ganger i barnehagen og jeg har skiftet flere ganger hjemme. men i dag har det vært bedre heldigvis.. huff, håper ikke det er noe hun reagrer på eller noe
caquita Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Dra og få det sjekket, gutten min har salmonella og har slitt med det i et år nå, det er akkurat som du beskriver bortsett fra at han har hatt noen perioder med ekstra laus avføring. Jeg begynner å få styr på det nå etter å ha vært til homeopat og fått bifidus-bakterier (som i biola) som han får to ganger om dagen. Men nå er det veldig hardt da.. Jeg håper virkelig det ikke er det det samme som vi har hatt, men hvis det er det og de vil gi antibiotika så vær veldig kritisk, jeg leste nemlig at det kan gjøre det enda vanskeligere å bli kvitt hvis antibiotikaen ikke tar det.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 sønnen min på 19 mnd har hatt blaut avføring siden han var ca 1 år!! har aldri normal avføring, rar farge, grøtette eller helt blaut, og stinker helt grusomt!stinker ikke avføring, men mer surt og grusomt.er sånn at en nesten brekker seg. han bæsjer ca hver dag, mne av og til går det noen dager uten, og når belia kommer da, så er det så mye og bløtt at han har avføring nesten opp til håret. me trodde det var melkeallergi, for han hadde det da han var mindre, og det var etter han fikk melk det ble sånn. men prøvene han tok nå sa han ikke var allergisk.hatt melkefri kost siden ca 13 mnd, har nevnt avføringen hans til leger og helsesøster, men alle bare sier at det går over. så nå har eg tatt bilde av bleiene hans og skal vise di,så kanskje noe skjer. noen som hver hva dette kan være?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Dere bør gå til lege med det. Skal ikke ha så mange avføringer pr dag, når de i tillegg er rar i farge og lukt. Du som svarte over her: Utrolig at de ikke kan ta dere seriøst, når det har vart så lenge. Ikke gi dere!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 takk=) skal ikek gi meg nei. skal snart til lege igjen, og har tatt bilde av avføringen hans(vet d høres ekkelt ut) , så håper di forstår noe da. i dag kom ei "bæsj-langt-oppetter-ryggen-bleie igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå