27dager Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 hvor lenge på forhånd tar dere det og hvor mye? brukte dette trikset med stort hell forrige gang jeg var gravid men nå husker jeg ikke tid og mengde. har drukket 1-3 kopper salviete fra siste dag i mens og skal fortsette med dette til e.l (ca mandag). har tatt 1-2 barneskjeer hostesaft fre lør og søn. andre med erfaring? tar også i mot andre tips med takk
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 trur en skal ta salviete 1-4 kopper daglig fra siste mens til EL og hostesaft tiden rett før mens... vi har jo en slags fruktbarperiode før og etter mens, kan bruke hostesaft den tiden jeg prøvde salviete noen dageer før EL...veit ikke hvordan d har gått ennå..
lana<3 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Salvie te skal visst aldri slå feil men vet ikke doseringen jeg siden jeg ikke har prøvd...men hostesaften skal man begynne på noen dager før el....er jo ingen vits å begynne på dette før mens ..og heller ikke rett etter siden man ikke skal bruke dette over lang tid...ikke gi råd om noe du er usikker på ire... Hostesaften heter Solvipect... Lykke til....
27dager Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 hm? hostesaft før mens? jeg har tatt den i forbindelse med el..jaja;)
Babyønske �� Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 I og med at det er pga eggløsningsslimet man visstnok skal ta den, så bør man ta det i forkant av eggløsning. Så du har gjort det riktig. Men jeg mener å ha lest at det er tvilsomt at den har noen innvirkning på eggløsningsslimet, da den kun virker lokalt, sltså i svelget
lana<3 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Du snakker nok om bisolvon dette er Solvipect som inneholder Guaifenesin som virker på hele kroppen....men Såklart er det mest effekt i halsen man oppnår derfor skal man ta det over flere dager!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 uff beklager mitt tidligere svar, skrevet helt feil ift d jeg har ment, men jeg ser du har fått svar av andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå