Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg lurer på en ting? Når dere f.eks lager middag og babyen sitter i stolen sin,har dere på seler da? Kan de komme seg ut av stolen? Jeg har Ikea sin barnestol,og den er det seler på.Når jeg lager istand melken og maten til lillegutt,sitter han i stolen å ser på. Men da hender det jo at jeg snur meg to sekund for å tappe vann i vannkkeren f.eks. Kan dette være farlig? Burde jeg ikke la han sitte der mens jeg lager maten hans? Er ikke ment som et krangleinnlegg,vil bare ha noen gode råd =)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg tror pigede jeg må dytte igjen jeg ;-)
Solbollatilmamma Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Har seler festet på barnestolen for at ingen skal kunne klatre ut og falle ned i et ubevoktet øyeblikk, er ikke alltid jeg har 2 øyne & 2 hender på ungen i stolen. Selene må være ganske stramme, ellers kan det bli lett for ungen å reise seg i stolen - og da kan den falle ut. Hadde en som forsøkte seg på et slikt stunt. Aller helst burde nok ungene stått tjoret til en påle - med meget kort tau, midt på plena
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Thihii ;-) Syns jeg ser ;-) Takk for svar =)
Ioren Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg ville nok brukt seler når den tid kommer - bare sånn i tilfelle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå