Gå til innhold

Det som er litt rart med husene i "ekstrem oppussing"

Anbefalte innlegg

Skrevet

er at de lager aldri en gang i husene. Når man går inn så kommer man alltid rett inn istua.

Jeg ville ikke hatt et hus uten gang/vindfang/hall. Må jo ble et himla graps! Ihvertfall viss man har små barn itillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart.... Frister ikke i det hele tatt. Hvor henger de av seg jakkene og setter skoene da?

Skrevet

Har kommentert det til min samboer mange ganger.. Men kanskje de har en anngang også? er det ikke vanlig med flere innganger i usa?

Skrevet

Usa fenomen... De liker å få dritten rett inn...hehe

Blir det sammme som at noen har vegg til veggteppe på badet, lurer på om det er engelskmenn....

Skrevet

japp, helt vanlig i usa. samt at det er ganske vanlig å ikke ta av seg skoene inne. De aller fleste tusler rundt i joggesko inne hos seg selv ja. Også har de ofte en bakdør som er den som blir brukt til daglig. Denne går ofte inn på kjøkkenet. :) rett inn ja. :) Vi brukte nesten aldri hoveddøra vi... bare om vi fikk fint-folk på besøk. hehe.

Skrevet

Hehehehe:-) Dritten rett inn:-)

I scottland har de teppe på dass-gulvet ja. Dess mer fluffy det er dess mer klasse har familien/huset.

Jeg var på besøk hos noen nordmenn som hadde flytta til scottland. Mora der i huset var ikke mye fornøyd med det langhåra teppet på badet og 3 små gutter og 1 mann....

Skrevet

Hadde nok foretrukket hus uten gang framfor teppe på badet. Herlig hvis noen skulle være litt uheldig i halvsøvne eller ikke rekker frem til doskåla ved spysyke:)

Skrevet

jeg har ikke noen gang. her kommer man rett inn på kjøkkenet. det går ikke ann og ha en mindre praktisk løsning en det.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Svært upraktisk! Skjønner ikke at de ikke skjønner at en gang hadde vært noe! Tenk når det kommer en haug våte unger inn!

Men en annen ting er de supersmå trappetrinna de har i USA...er det liksom poenget at man skal falle og slå seg eller slå tærne i trappene hele tida?

Skrevet

Trappene må studeres neste gang;-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Måtte legge ut et bilde jeg tok da jeg var der...det lysegråe er et trappetrinn, det mørkegråe er trappetrinnet nedenfor. Selv bruker jeg maks 41 i sko.

www.piczo.com/snullaogvesla

Skrevet

Herregud!!!

Rart det med amerikanere, de tror de er best på alt! Men å lage en gang og store nok trappetrinn det klarer de ikke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...