babyandme Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei! noen som er intr.i et bim-treff på Jæren? Jeg bor på Nærbø, og har en sønn på 10mnd+en til på vei! koselig dere som vil bli med:) send meg gjerne en pm eller svar her inne!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Bare BIM treff? Eller DIB treff? Jeg vi gjerne være med på DIB treff. Har en gutt på 9,5 mnd (og jente på 4,5 år,som går i bhg da) Bor på Sandnes..
babyandme Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Gjerne dib-treff, selv om jeg er mest inne på bim:) kan ha det hos meg eller andre steder!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kan også være med Har ei datter på snart 10 mnd.
babyandme Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Så kjekt da;) hvordan tenker dere om treffet da? forslag tas imot med takk da jeg er ny innen dette! hva liker dere/ikke liker? rolig prat eller aktiviteter hver gang? hvor bor du Mi tesoro *220307*?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Hm, kanskje vi kunne hatt ett kafebesøk, sånn nå først? Jeg legger linken ut på skravle også, så kanskje flere ser den og når vi har funnet tid og sted, så kan den jo legges inn på treff sidene:)
babyandme Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 Hei, denne linken er lagt ut på skravle fra før av, av ei som het sommerprøver19(tror jeg hun het) vi slet litt med å få tak i folk, så jeg la ut link på både bim og dib:) håper flest mulig blir med ja! kan godt ha det hos meg på nærbø også om det er aktuelt, sommerprøver19 skal også flytte til nærbø etterhvert. Jeg har ikke bil jeg da. Men med kaffebesøk mente du hjemme hos noen eller på cafe? Kan godt gå på cafe første gangen om dere vil det:) kan godt ha det hos meg iblandt, og kanskje bytte litt.. en gang på cafe, en gang hos meg og hos dere om det er av intr. Alt etter hva folk liker. Kanskje vi kan prøve babysvømming også en gang f.eks? vi kan jo se;) så må vi kartlegge hvor folk bor også, med tanke på hvor det passer best å ha det. Snakkes!
Katrinemarie Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hei, jeg er ny, vil også gjerne være med på treff. Bor for tiden i Sandnes, men vil flytte til Kverneland/Bryne med tiden. Har en datter på 6 år og ei på 3 1/2 mnd:)
Mor di! Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Hørtes koselig ut! Har en gutt på 5 mnd, og er bosatt på Klepp.
babyandme Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2008 Ok, flott! Bare si ifra om det er datoer som IKKE passer for dere, så styrer vi unna de datoene så godt vi kan;) prøve å få til en dato snart under dib-treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå