Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vi skulle bytte om på vaktlistene noe som var gret for bf, og at han skulle ha han hver torsdag framfor onsdag, men nå er det ikke greit, jeg har fått så mange goder på jobben at jeg får gå før å hente han, osv .. er lærlimg så har egentlig ikke noen sånne goder og jeg slipper å ta igjen den tiden jeg går før osv, det er jo umulig å finne en annet sted som det er greit for arbeidsgiver at jeg kun jobber en dag sent i uken fram for annenhver.... huff hva gjør jeg nå da?, vi begynner med det til uka.............
trillemamma Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Man tar seg en liten prat med bf. om hvorfor han er så vanskelig. Er han vanskelig for å være vanskelig? Eller har han problemer med å gjennomføre dette? Av diverse grunner.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har pratet med bf. og han vil kreve 50/50 vis han må bytte dette er bare for å provosere... Han har hvert vanskelig for dag en å samerbeide med og ikke serlig villig til å ha sønnen når han først har han. drar ofte bort å leverer han til bestefar og bestemor! blir så sinna:( MANFOLK!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå