Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Var nå i kveld klokka 18 og hentet oss en liten pus (på Soma gård).. Så nå har jeg en liten brunspraglete og hvit liten gutt på 12 uker farten rundt her... Silje er så fornøyd da... Den lille tassen savner nok familien sin, for han mjauer endel i mellom at han titter og leker... stakkars liten..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 *misunelig* jeg vil og, men får ikke lov. kos dere med pusen :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, her har vi hatt litt utpressing.. vi hadde katt for tre år siden som vi ga bort, og jeg savner henne fælt. (ga henne bort da svigerfar døde og vi reiste mye for å hjelpe ut svigermor).. Mannen har sagt at han aldri igjen vil ha noen dyr, jeg mener at det er sunt for barn å vokse opp med dyr.. Han ville ha utenlandstjeneste (jobber i forsvaret) og jeg sa at det var greit,men at jeg da vil ha katt.. hehe...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 han som eier huset jeg bor i sa det sånn "skaffer du deg katt flytter jeg på hybel for jeg trives ikke med katter" jeg prøvde og argumentere med at den var nede hos meg i min leilighet men det gikk ikke
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 hehe, var jo en fin måte å si det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå