simsalabim Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 har mye neseblod, er i 34 uke; noen som vet hva det kan være?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 slimhinnene er skjøre
simsalabim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 takk; ble litt forskrekka nå da jeg så langt ikke har hatt det problemet og har aldri hatt problemer med det før jeg ble gravid; det stopper ikke å blø nå og sambo nevnte høyt blodtrykk...men det har jeg heller ikke;men da er det nok ingenting da:) godt
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Neseblod av og til her også. Ikke så artig når det plutselig renner på fx trikken.... Fikk beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for så lenge det stopper relativt raskt av seg selv:-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Skikkelig dritt...Kan ikke snyte meg uten at det foss blør... Men det kommer av at slimhinnende er skjøre.. Og er helt normalt i et svangerskap...Men du kan sikkert høre med legen hvis du er mye plaget eller at du bekymrer deg...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jeg og.. er i uke 38.Hatt det lenge.. det fosser ikke ut men blør lett i begge neseborene bare jeg snyter meg littegrann.Plagsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå