Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Helu:) Blitt noe fint på minstemann i dag da?! Stort med 1-åring:) Klæm
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jada, masse fine pakker =) Storebroren har litt problemer med å la minsten ha tingene i fred, men men... Ja, kjempestort. Føler meg veldig priviligert som har to så fine gutter! *Ørlite sentimental i dag*
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Jaaa, det skjønner jeg! Ikke bare bare å være storebror bestandig heller:)) Åhh, ønsker meg to gutter jeg og... Alltid sett for meg det:) Bare surrogatmor blir legalt i dette landet så.. ehh. Hi hi, mamma til to store gutter du sjø Skjønne er de og!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja, det kan du si... Jeg melder meg dessverre ikke. Aldri mer gravid. Takk Gud :-) Tror nok du får deg en gutt til en gang. Har det på følelsen ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Jaa, det tror jeg og! Heldig du... Må vel i ilden engang til ja! Om NOEN ÅR... *orker ikke tanken*
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Du er jo ung, og Theodor er jo så søt at du må nok byte han alene en stund til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå