Gå til innhold

Jeg har en usannsynlig blid unge!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mini er nå 4 mnd, jeg har ikke hatt EN våkennatt, han har våknet en gang på natta for mat, fra han 0-2 mnd, etter det har han sovet rundt. Han er alltid blid, bare ler, smiler, og babler hele dagen. Sutrer han, så er han trøtt, da blir han lagt, og sovner! ALDRI noe tull!!!! Det er så deilig!

Kan hende jeg syns det er så "fantastisk" fordi storesøster hadde kolikk, og skreik deretter, men det her må jo være tidenens blideste unge! :o)

*Stolt mamms*

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jotakk! :) Lever i håpet om at det aldri snur! :o)

Men siden jeg har vært på "den andre siden", så tar jeg meg den frihet til og VIRKELIG sette pris på dette!

Skrevet

nyt det mens du kan!!! min var og sånn, nå er han et trassigtroll på 1 1/2 som mener han ikke trenger å sove dagtid lenger... noe han ABSOLUTT trenger..

Skrevet

min er også usansynlig blid. men sove vet han ikke hva er fornoe.

kos deg! du fortjener litt flask du også :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, jotakk, jeg har et trassetroll på 3, derfor er det vel ekstra godt at minstemann er happy hele dagen :o)

Skrevet

håper du banket i bordet når du skrev dette. ting forandrer seg fort med disse små. har vært heldig selv ...foreløpig (bank bank) :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åjadda, jeg vet da at det ikke er langt mellom himmel og helvette, så jeg vet godt at lykken kan være kortvarig, men so far, so good ;o)

Skrevet

Åååå:9Da er det håp for meg også.....

*ja takk, bestiller en sånn baby neste gang*

Sååå utrolig godt det må være da, heeeeeeeldig..........:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...