Gå til innhold

Stille???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her så lite i det siste at jeg vel ikke bør klage, men... Det var da voldsomt så stille det var her d for tiden??? Alle like travle her?

Ja, ja, da har jeg vel ingen gode unnskyldninger for ikke å gyve løs på haugen med klær som skulle ha vært strøket da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært stille som inni en vott i mange uker, men jeg tror de fleste er innom og sjekker "trøkket" av og til....

kleshaugen er du glad du blir kvitt, jeg skal surmule fordi vi ikke har mat, og ikke har penger og jeg vil ha biff også har jeg vært på jobb hele dagen og er dritsliten og sulten... og gravid

God lunch første helgen i februar hadde vært deilig!

Skrevet

Jeg spanderer lunch på deg deg dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sulten&gravid hørtes ut som en dårlig kombinasjon! Da er det lov til å være både dritsliten, dritsur og drittlei, hei, hei!

Det går forøvrig veldig trått med den haugen med klær så langt... Men NÅ!

Skrevet

nå er jeg i mye bedre humør, og du har nok kommet et godt stykke ned i haugen kjenner jeg deg rett flinkis! For nå har vi vrengt spareflyet vårt, og jeg fikk ikke biff, for det hadde de ikke på statoil, men jeg fikk fattigmannsbiff og det gjorde jammen susen det også! Nå har jeg satt den filmen på NRK på opptak, og skal krype mett og fornøyd opp i senga rett og slett, for nå starter flytte-rushet. I morgen kommer det en arbeidsmann, og til uka kommer det enda en arbeidsmann som milli vanilli har fikset til oss :-) også blir huset ship shape før containeren gjør siste innsats. Og vips så er det klart for visninger og salg.... tjobing, det går fort når man først er i gang.... :-)

Jeg gruer meg litt til å jobbe bøyd oppe på loftet, men jeg må gjøre det før jeg blir så stor at jeg slett ikke kommer meg ned i bøyd stilling i det hele tatt.

Det hadde vært veldig veldig koselig å ta en kaffe litt lengre enn sist, så det må vi får til. Jeg vet ikke helt når øvelsene blir satt til, så jeg må komme sterkere tilbake med klokkeslett forslag, og du - den lunchen. Vi har penger altså.... :-) bare ikke akkurat i kveld ;-))))

Jeg håper at haugen din har minsket litt i alle fall. det er så deilig å starte på en mandag uten hauger, men det er jammen deilig å ha helg uten å tenke på haugene også.... rart det der. En haug er aldri særlig bra i grunnen... VI får nok bli venn med dem i stedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...