M@mm@ til mine barn Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvordan er det med prolapsen din ?
Kirsebæra Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Helt jævlig....satt lenge på legevakta i overigår og ventet på å få komme inn så jeg kunne få smertestillende, men jeg ble sittende så lenge at jeg dro derifra...ble for vondt å sitte i ro..... Men har ett par PF liggende som jeg kunne ta.....venter enda på skriv fra sykehuset når jeg skal inn til en sånn spinal injeksjon i ryggen...håper det blir ganske snart!! for dette klarer jeg snart ikke mer.... klarer jo så vidt å løfte elias jo! og har en sånn rar følelse i venstre armen....klarer ikke holde noen ting lenge av gangen med venstre hånden.....ringer legen i morgen og spør hvor jeg skal på sykehuset så jeg kan ringe de selv og spørre når jeg skal inn.....
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Ja, gjør det, og ring og legevakten og si at pga deres køsystem så er du blitt verre. Det er ikke sånn det skal være der. Sånn hadde jeg det med trygdekontoret. Lølp som en kasteball mellom dem og arb. giver. Til slutt så ringte legen min opp til TK og ga dem grei beskjed om at dette ble bare dyrere og dyrere for dem og de ikke gjorde jobben sin selv. For jeg ville bare bli lenger og lenger sykemeldgt pga at de ikke lot meg holde meg i ro. Da ble det stille og så kom plutselig pengene på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå