M@mm@ til mine barn Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvem kom først ? HØNA ELLER EGGET ? OG HVORFOR ?
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hehehehe;D Tenkte å legge den ut selv en dag men det gikk rett i glemmeboka. Jeg aner ikke og bryr meg ikke så veldig heller.
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, ikke jeg heller, men orker ikke mer...ja du vet hva.
Kirsebæra Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Oh no...Not again.... tror ikke på gud, men alle andre sier jo at han skapte alt, så da regner jeg med at han skapte høna og hanen slik at de kunne parre seg.... han kunne jo liksom ikke skape egget og la det ligge alene....det må jo ha varme og mat og slikt.... så han skapte høna og hanen først så laget de egg og høna skjønte at hun skulle sitte å ruge på egget....sånn! end of discussion!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Høna!!!! :-) For egget hadde trengt ei høne til å ruge seg ut..
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Om du er keen på alvorlige debatter ligger det et innlegg med navnet ditt på litt lenger nede her.
LindaKristin1980 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Artig hehe. Så akkurat en dokumentar på Nrk1....Og jeg har svaret: EGGET kom først!! Grunn? Fuglene stammer fra dinosaurene... (som jo la egg....høne ble det ikke før laaaaaaaaaaaaangt senere i historien hehe)
Turid Laila Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 ¨Haha jeg svitsjet også innom NRK lenge nok til å få med meg det, Linda Kristin. Så slenger meg på hennes svar. Egget kom først.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er uenig... Jeg mener "høna" kom først, for uten noe til å legge egget, intet egg. Og da er vi over på evolusjonsteori. Så dersom man skal være korrekt vil det ha utviklet seg noe, tilsvarende til ei høne, som la egget, for så å utvikle seg videre i neste ledd, osv osv. Og før man kunne få dagens høne og dagens egg, vil man ha startet med oldtidens første egglegger, den første "høna" Tadaaaa. Mysteriet er løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå