Gå til innhold

Hvor mye koster en 3D UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mye koster det for en 3D UL, og er det samme pris over hele landet? Selv bor jeg i Trondheim:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ulikt hvor man bor tror jeg. Men her i Østfold (Moss) skulle det koste meg 12-1300 kr sa de når jeg ringte å hørte.

Skrevet

Hvor i Moss tar de 3D ul? Trodde jeg måtte til Oslo jeg ;-)

Skrevet

Hei madde,,, Jeg bor selv i trondheim og var på 3D ultralyd på medicus i Trondheim.. Der betaler du 1350kr hvis de "får" det til og 750kr hvis ikke... Lurt å være ute i god tid med bestilling, da det blir fort fullt...

Skrevet

Ok.. men hvor mange bilder får man med seg til den prisen? :)

Skrevet

Fikk du bra bilder på medicus da? Tenker på om det er OFTE at di ikke "får det til" da liksom?:)

Skrevet

Hei...

Jeg skal ta 3d ul i oslo 27 februar. Der jeg skal ta er prisen 800kr, da får vi film og mellom 20 og 50 bilder på en dvd, og døm skriver ut de beste bildene på fotopapir. Vis det ikke er no vellykka venter døm litt og prøver igjen, eller så får du en ny time..

Vet ikke åssen det er i tr-heim, da dette er på ultralydklinikken i oslo..

Skrevet

åy, det hørtes jo meget bra ut.. da får man jo virkelig igjen for pengene:) Hvist man får så mye over alt, så er ikke prisen så ille i grunn.. Da er det virkelig verdt det:)

Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken tre ganger før de klarte og få bra bilder. Fordi hun lå med ansiktet inn mot ryggen min.

Skrevet

er vel ikke oftere de ikke får det til der enn andre steder vil jeg tro...(i trondheim tenker jeg...)

jeg fikk beskjed av min jordmor at ville jeg ha 3d så måtte jeg på medicus...

Skrevet

vi fikk vel 4 bilder og en dvd med ca 5 videosnutter for den prisen... varierer jo hvilket resultat en får, så det er ikke satt pris ut i fra hvor mange bilder ne får... Vi fikk ganske lite ut av det i forhold til mange andre da lillemann insisterte på å ligge med hånden forran ansiktet... I og med at jeg tror det er bare medicus som gjør 3 D ultralyd i trondheim, vil du ikke få tilbud om å komme tilbake da det er stor pågang, å da betaler du da heller for en vanlig ultralydundersøkelse...

Skrevet

jeg betalte 800kr i tønsberg

Skrevet

vi betalte 850 kr for en halvtime hvor vi kikka på prinsessa..da fikk vi med 6 bilder som han printa ut, samt en dvd med mange korte videosnutter av henne og mange bilder. På dvd-en spilles det en sang mens vi ser på bildene og videoene.. utrolig moro å ha og har blitt godt tatt i mot av familien!:)

Skrevet

vi hadde 3d hos kvinnedoktoren på Nøtterøy!;)

Skrevet

jeg fikk med ganske mange bilder og en video av hele ultralyden, var de ca en time ANBEFALES

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...