Mayken Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vi har en kattepus som er halvt perser og halvt skogskatt. Hun er ekstremt sær og ikke noe videre kosete. Hun kan legge seg ved siden av oss på sofaen eller i fotenden av sengen vår, det er hennes måte å kose på. Trodde ikke hun brydde seg noe nevneværdig om snuppa vår på 14 mnd. Synes nok det er litt gøy når snuppa "jakter" på henne, men ellers så har jo snuppa stjelt mye av oppmerksomheten som tidligere ble brukt på pusen. Men nå i kveld stod jeg i dusjen og sambo satt nede i kjelleren og så på tv. Da hørte jeg at Ina våknet og gråt, hun holder på med noen jeksler og har veldig vondt, ikke mye søvn for tiden. Jeg tenkte at jeg skulle kjappe meg i dusjen og så gå inn til henne, for jeg regnet med at sambo ikke hørte noe ned i kjelleren. Men før jeg rakk å komme meg ut av dusjen, sprang katten ned i kjelleren og mjauet, ulte og maste noe helt sykt. Fikk lokket med seg sambo opp, gikk forran han opp trappen, slik at Ina kunne få trøst. Helt utrolig synes jeg, men samtidig litt godt også, da er vi faktisk tre stykker her i huset til å følge med på snuppa vår. Sambapusen fikk en stor porsjon tunfisk til takk..... det er livretten hennes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå