Gå til innhold

kan noen hjelpe meg???ang tilgodelapp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en tilgodelapp for ei jakke vi ikke ville ha alikevel,men siden butikken er dyr,fant vi ut at vi bare bruker når januarsalget starter.på fredag hadde vi velgt ut de klærne han ville ha,gikk til kassa,men fikk beskjed om at tilgodelappen kan vi kun bruke på ordinære varer,ikke salgsvarer,så vi måtte betale for de klærne!!!!"kom tilbake i februar,da får vi nye vårvarer!"

stemmer d at man ikke kan gjør d????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var sånn på en butikk jeg hadde tilgodelapp på. kunne ikke kjøpe salgsvarer, litt kjedelig det da....

Skrevet

står ingenting,bare at den må brukes før april.men uansett,de har jo allerede de pengene,hva er forskjellen om jeg velger å kjøpe salgsvarer eller ikke??det er jo akkurat det samme som gavekort,og kan man jo bruke på salg

Skrevet

Stemmer nok det.. Der jeg jobber skriver vi det på tilgodelappen, så folk er obs på det.

Skrevet

tror egentlig ikke det er lov.. prøv å google litt..

Skrevet

ja, tror det er noe sant i det desverre.. vet ikke helt hvordan "loven" er ang det, men vet noen butikker har slike regler..

Skrevet

Man har ingen rett til å bytte feilfrie varer kjøpt over disk. Tilgodelapp er en sedvane og ingen rettighet. Butikken kan bestemme vilkårene selv mao.

Skrevet

Jeg spurte faktisk arb.giveren min om dette.For som du sier, vi har jo allerede pengene, så hva er forskjellen da?? Hun kunne ikke svare på det..sa bare at sånn var det...Jaja...

Skrevet

det er sånn i ange butikker, butikken velger selv hvordan de vil gjøre det. Men se det fra butikkens stå sted- du har en jakke til si 2000 du fikk i julegave og får en tilgodelapp, kommer tilbake under salget og kan kjøpe den samme jakken og mer varer.... Vi i butikk skal leve av dette også:o)

Men tror faktisk det må opplyses på tilgodelappen eller av personalet.

Skrevet

faen så kjipt.......var så irritert!!(enda er!heh...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...