gizka Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 fikk en tilgodelapp for ei jakke vi ikke ville ha alikevel,men siden butikken er dyr,fant vi ut at vi bare bruker når januarsalget starter.på fredag hadde vi velgt ut de klærne han ville ha,gikk til kassa,men fikk beskjed om at tilgodelappen kan vi kun bruke på ordinære varer,ikke salgsvarer,så vi måtte betale for de klærne!!!!"kom tilbake i februar,da får vi nye vårvarer!" stemmer d at man ikke kan gjør d????????
Mamma til 3E Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 var sånn på en butikk jeg hadde tilgodelapp på. kunne ikke kjøpe salgsvarer, litt kjedelig det da....
gizka Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 står ingenting,bare at den må brukes før april.men uansett,de har jo allerede de pengene,hva er forskjellen om jeg velger å kjøpe salgsvarer eller ikke??det er jo akkurat det samme som gavekort,og kan man jo bruke på salg
Brillemamma Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Stemmer nok det.. Der jeg jobber skriver vi det på tilgodelappen, så folk er obs på det.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 tror egentlig ikke det er lov.. prøv å google litt..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 ja, tror det er noe sant i det desverre.. vet ikke helt hvordan "loven" er ang det, men vet noen butikker har slike regler..
prekæs Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Man har ingen rett til å bytte feilfrie varer kjøpt over disk. Tilgodelapp er en sedvane og ingen rettighet. Butikken kan bestemme vilkårene selv mao.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 http://forbruker.no/pengenedine/eksperter/thon/article1118760.ece kan visst det
Brillemamma Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Jeg spurte faktisk arb.giveren min om dette.For som du sier, vi har jo allerede pengene, så hva er forskjellen da?? Hun kunne ikke svare på det..sa bare at sånn var det...Jaja...
Jenny-penny Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 det er sånn i ange butikker, butikken velger selv hvordan de vil gjøre det. Men se det fra butikkens stå sted- du har en jakke til si 2000 du fikk i julegave og får en tilgodelapp, kommer tilbake under salget og kan kjøpe den samme jakken og mer varer.... Vi i butikk skal leve av dette også) Men tror faktisk det må opplyses på tilgodelappen eller av personalet.
gizka Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2008 faen så kjipt.......var så irritert!!(enda er!heh...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå