Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvor lenge før man går ut i permisjon, må man fylle ut papirer til NAV sammen med sjefen?? Er dette skjemaer man må hente selv hos NAV, eller pleier sjefene å ha sånne?? Jeg er 100% sykemeldt for tiden, og går ut i permisjon i midten av april... Må vite når jeg må dra til jobben for å ordne med sånne ting! =)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Det varierer visst fra sted til sted, men her fikk jeg beskjed fra nav om at jeg kunne sende inn søknaden ca en måned før termin. Altså bare en uke før permisjonsstart. Syns det var litt snøtt jeg da, så sender vel inn ca 6 uker før ;o)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Bare husk at du må ha passert uke 26 før du sender inn, Nav vil ikke ha papirer før denne uka. Har noe med at de ikke regner det som fødsel før etter uke 26, eller noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 sjefen min vil ha det i slutten av januar. skal ut i permisjon i midten av mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå