Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Min kjære filofax er gåen i låsen (remmen som lukker filofaxen), noen som vet om dette kan fixes? Er så dyr med ny. Evt noen som vet om dette kan fixes et sted i Drammen eller i nærheten.
En_av_hver Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Tror nok du må til en skomaker..... Husker ikke i farta hvor det er en skomaker engang jeg nå ( i Drammen altså) :-))
En_av_hver Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Liertoppen og Byhaven:-) Søk på gule sider:-)
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk Skal søke på gule sider jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå