Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Noen andre som har stikkinger i underlivet i uke 32? Startet i uke 30/31. Noen som vet hva stikkingen kommer av?
Leirha Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med mye stikking i underlivet, når krabaten er i full aktivitet, som er ganske så ofte. Mer å mer, har holdt på de siste to ukene, er 33+6 nå. Tror det er babyen som er på vei ned i bekkenet, husker jeg hadde det slik sist og da var det ihvertfall det.
VeslePhreaken Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 jeg merker det kun når jeg tråkker ned på høyre fot jeg, etter at jeg har sitti lenge.. Uavhengig av aktivitet i magen.. Det gjør så sinnsykt vondt at jeg gruer meg til å reise meg i blant.. har hatt det sånn siden nov ihvertfall.. (er forresten i uke 31..)
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg også har slik stikking nedentil, utrolig ubehagelig.. kjenner det best når jeg går.. Akkurat som om knøtten synker nedi og ligger å presser på ett eller annet.. Av og til føler jeg at jeg må stoppe opp og knipe igjen.. Er i uke 29, har hatt det en stund.
VerdensLykkeligste Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg også har kjente det. men det varer ikke lenge om gangen. har kjente det et par ganger i dag. men kjenner det mest på høyre side...
VeslePhreaken Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Det er ingen pressfølelse hos meg.. Det bare stikker.. Lurer på hva det er.. Skal til jordmor i morra, så jeg skal høre med henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå