Gå til innhold

stikkinger i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har stikkinger i underlivet i uke 32? Startet i uke 30/31. Noen som vet hva stikkingen kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med mye stikking i underlivet, når krabaten er i full aktivitet, som er ganske så ofte.

Mer å mer, har holdt på de siste to ukene, er 33+6 nå.

Tror det er babyen som er på vei ned i bekkenet, husker jeg hadde det slik sist og da var det ihvertfall det.

Skrevet

jeg merker det kun når jeg tråkker ned på høyre fot jeg, etter at jeg har sitti lenge.. Uavhengig av aktivitet i magen.. Det gjør så sinnsykt vondt at jeg gruer meg til å reise meg i blant.. har hatt det sånn siden nov ihvertfall.. (er forresten i uke 31..)

Skrevet

Jeg også har slik stikking nedentil, utrolig ubehagelig.. kjenner det best når jeg går.. Akkurat som om knøtten synker nedi og ligger å presser på ett eller annet.. Av og til føler jeg at jeg må stoppe opp og knipe igjen.. Er i uke 29, har hatt det en stund.

Skrevet

Jeg også har kjente det. men det varer ikke lenge om gangen. har kjente det et par ganger i dag. men kjenner det mest på høyre side...

Skrevet

Det er ingen pressfølelse hos meg.. Det bare stikker.. Lurer på hva det er.. Skal til jordmor i morra, så jeg skal høre med henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...