minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 madelen er blitt så kresen i det siste. hun mener på at alt er æsja, altså ikke mat, leker og sånt men om ho finner et bøss på gulvet så er det æsja. hvis hun blir klissete eller møkkete på hendene er det krise. når hun bader så har det hendt hun har gjordt fra seg oppi balja og da får hun helt panikk, så når hun bader nå så kan det ikke være et lite sokkelo oppi der før hun får helt panikk og gråter. (altså jeg har ikke kjeftet på henne for at hun har gjordt noe i badekaret) er dette vanlig blant små prinsesser og prinser?
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hehehehe;D Husker jeg passet på noen barn en sommer. Vi satt og spiste spaghetti. Etter maten gikk barna fra bordet. Plutselig satte 2-åringen (en gutt) i et intenst hyl! Jeg var skrå sikker på at han hadde blitt stukket av veps! Studerte ungen opp og ned og trøstet som en gal. etter en stund pekte han under foten sin, der hang det en bitte liten spaghetti;-) Hehehehe;D Han hadde mange rare ting. Skiva måtte deles i biter og han skulle spise den med gaffel. Liv redd for å bli skitten på fingrene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå