Skatt i magen :) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvordan "skal" livmorhalsen være under eggløsning? hard, myk, høyt, lavt?? Jeg nærmer meg el nå, 15.januar, men syntes ikke livmorhalsen har endret seg noe særlig siden mensen.. Forresten, selv om livmorhalsen er hard og høyt oppe, trenger sædcellene inn??
lana<3 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Du mener nok livmortappen... Den pleier normalt være høyt oppe....at den er høyt oppe er et fertilitetstegn og tegn på at nå må dere hoppe i køya.... Livmortappen er veldig individuell, men hos meg er den høyt oppe, åpen og hard når jeg er på det mest fertile...kan nesten putte en finger inn(noe jeg ikke gjør pga infeksjonsfare) Du kan lese mer om livmortappen inne på www.pernille.info Spør gjerne hvis du lurer på mer ved livmortappen...
Skatt i magen :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Ja livmortappen jeg mente Takk for svar!! Da er det på tide å forberede seg på el her ja tappen har vært sånn som du beskriver de siste dagene nå, og vi har hatt sengekos hver dag i en uke nå, så er kroppen min i rute så har jeg el i morgen håper det klaffer denne mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå