venter7 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har skrevet et innlegg til deg på mage - tråden din.... Har du fått høre noe om hva det er sannsynlig å se så tidlig på ultralyd?
gig84 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 hei venter7, hvordan gikk det med deg etter at du hadde noe blødning, har ikke hørt noe fra deg på en stund nå???
venter7 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei gig! Er alt bra med deg? Jeg lever i uvisshet ennå.....har vært bortreist en uke. Hatt småblødn.hver dag, så aner ikke hvordan dette kommer til å gå. Haugesund anbefalte ultralyd og blodprøver i morgen, så jeg skal prøve å få meg time. Blir godt å få en avklaring! Tar på dette her....
gig84 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 ja alt er bra med meg. skal på ul 23., blir godt å få det overstått. er skikkelig kvalm jeg, men det skal jo være et bra tegn:). satser på at alt er som det skal være, men blir jo litt usikker også når en hører om alt som kan skje. . .spennende tid masse lykke til til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå